-=- ȚĂRANUL ROMÂN, DĂINUIREA NESFÂRȘITĂ A NEAMULUI GETO-DACIC -=-

    MOTTO:       
” SĂ ÎNLESNEASCĂ DUMNEZEU, DRĂGUȚU, DRUMUL OAMENILOR BUNI, SPRE FRÂIELE ȚĂRII. OAMENILOR CARE O IUBESC DE-ADEVĂRATELEA.
MAI MULT NU NI TRIBE ACUM.”


„Erau toate trei pe uliţă, în Boholţ… Le-am întrebat scurt: ”Doamnelor, iubiţi România?” 

Una dintre ele mi-a răspuns fără menajamente: 
”Doamnă, e ca şi cum m-ai întreba dacă o iubesc pe mama! 
Păi oricât de curvă şi beţivă ar hi, e mama, cum păcatele noastre să n-o iubim?” 

Intervine în forţă şi a doua dintre ele: 
”Le-am zis şi la copchii: mă, cu ţara asta-i ca, cu mama. 
Când trage să moară nu vă duceţi la vecina că îi mai frumoasă şi sănătoasă! 
Staţi acasă şi faceţi-o bine!” 

A treia, zâmbeşte cald: 
”Noi, ca babele, ne dăm sfătoase cu părerea! Important e să ne rugăm să înlesnească Dumnezău Draguţu drumul oamenilor buni spre frâiele ţării. Oamenilor care o iubesc de-adevăratelea! Mai mult nu ne tribe acum!” 

Şi îşi fac, toate trei, cruce, cu speranţa că există cineva care le rânduie, cu rost, pe toate!” 

                                                           (Fotografie: Mihai Sin) 
                                                   Sursa: tarafagarasului.eu

Comentarii