-=- NO OFENSE...și NU este vorba de CREDINȚĂ sau RELIGIE, ci doar despre partea SISTEMULUI (religios) CORUPT...-=-

              

                           
                             INSTIGARE LA CULTURĂ...!

 ... Astăzi vreau să iau cuvântul, să rostesc de la tribună 
Tot ce am în gând şi-n suflet, cu durere nu cu ură... 
Vă spun cu sinceritate, chiar dacă vorbele dor  
Şi-mi asum cu demnitate, să audă un popor: 

- Până când să rabde lumea, până când să-nchidă ochii 
Pe-aceşti hoți care ne fură întovărăşiți cu popii...? 
Mafia se tot întinde...parlament, preşedinție 
Toată țara o cuprinde...până la patriarhie...! 

Îmbrăcați în haine negre, ne dau lecții de morală 
Şi în mercedesuri scumpe, sfidează o-ntreagă țară... 
Îmbrăcați în fir de aur, şi din limuzine noi 
Cu priviri de dinozaur, se uită de sus la noi ! 

Şi ca hoții să prospere, la fel şi averea lor 
Fac politică-n biserici, reclamă...penalilor ! 
Asta nu este credință, nici evlavie..nici har 
Să percepi taxă pe rugă, cu IPhone în buzunar ! 

Asta e fățărnicie, este strigător la cer 
Să umbli-mbrăcat în aur, când poporul ți-e şomer... 
Cât o să mai rabzi creştine, cetățene din popor 
Să profite toți de tine, pentru buzunarul lor !? 

Cât o să mai stați la coadă, şi-o să vă rugați la moaşte... 
Doamne...somnul rațiunii numai proşti şi monştri naşte ! 
Cât o să mai stați pe coate, şi-n genunchi în fața lor  
Să umpleți cutia milei, pentru bunăstarea lor !? 

Asta-mi este poezia, şi-am inclus în versuri popii 
Să-nțeleagă tot românului, să deschidă-odată ochii, 
Ei nu vor decât puterea, banul...şi ce or mai vrea... 
De-acea-ți aruncă-n față: ,,crede şi nu cerceta!" 

Nu-s ateu...chiar am credință, şi-L iubesc pe Dumnezeu, 
Dar aşa o umilință, n-am să-nghit vreodată eu... 
Eu vă-ndemn la-nțelepciune, la dragoste NU la ură 
De aceea-am pus în titlu: ,,INSTIGARE LA... CULTURĂ !" 
  (Autor: Mitică Rusu-Hoogstraten 2019)




Comentarii