-=- PĂREREA ZILEI... de la Mihai Mărginean-=-


           (...din nefericire, nici USR-ul nu e mai special decât cei din imaginea de mai sus...)

”Cred că pe toți ne interesează problema corupției. 
Corupția e subiectivă. 
Mie mi s-a părut că la noi corupția e exact ca și pescuitul sportiv. I-am prins, i-am pupat și le-am dat drumul. 
Nu s-a întâmplat mare lucru. 
Noi toți îi știm. 
Îi putem arăta cu degetul. 
Și cu toate astea nu s-a făcut nimic. 

 Mie nu-mi plac comuniștii, să fie clar pentru toată lumea. 
Pentru că au făcut niște dezastre în România, pentru câtă lume au omorât, ne-au decapitat toată inteligența, inteligența nației noastre din ’48 până în ’54. 
Mă îngrozește că mai există încă oameni care zic că era mai bine pe vremea comunismului. 
Nu încerc să-i conving, le zic doar și părerea mea în câteva cuvinte. 
Cine sunt eu să încerc să conving oamenii că nu e bine ceea ce fac? 
Eu doar pot să le spun părerea mea.”

Comentarii