-=- GÂNDURI DIN SÂMBĂTA FLORIILOR...-=-

    - GÂNDURI DIN SÂMBĂTA FLORIILOR...-



     Cândva, demult, noi vorbeam cu Dumnezeu direct, fără intermediari, iar EL trăia alături de noi, pe Pământ și-n sufletele noastre. 

Pe atunci știam cum să alungăm furtuna, norii și să chemăm LUMINA.

ȘTIAM CUM SĂ TRĂIM ÎN ARMONIE PERFECTĂ CU ÎNTREAGA NATURĂ ȘI CUM SĂ FIM PARTE INTEGRANTĂ  CU ÎNTREG UNIVERSUL.
Pe atunci RESPECTAM ȘI OCROTEAM VIAȚA în orice formă o găseam. 

Aveam LEGI FRUMOASE care ne ajutau să nu ne rătăcim Sufletele pe cărări greșite.

Cu timpul însă, sub influențe străine, pe care le-am lăsat să ne tulbure inimile, ne-am îndepărtat de EL si L-am alungat în afara noastră, urcându-l undeva departe de tot, izolându-l  SUS în Cer. 
Uitasem cine și ce este EL cu adevărat. 

 Ne-am încâlcit Sufletele în dogme, ne-am risipit în ritualuri fără de folos și nu mai vedem pădurea din cauza copacilor. 

Căutăm, în înțelepciunile altora, ale străinilor, răspunsuri care se află din totdeauna în inimile noastre. 

De la strămoși am moștenit nemurirea, dar căutam, astăzi, secretul longevității. 

Trăim cu ochii închiși și ne mirăm ca nu vedem. 

Tot ceea ce căutam se află, deja aici, în NOI și pe acest pământ sfânt numit GEȚIA sau DACIA. 

Nu trebuie decât să ne ridicăm vălul de pe ochi și să ne amintin cine am fost, suntem și cine am mai putea fi! 

Să trezim informația aflată înlăuntrul Sufletului nostru dintotdeauna.
DUMNEZEU ESTE PESTE TOT și-N TOATE CÂTE SUNT, inclusiv în Sufletele noastre!
Acolo trebuie să-l căutăm mai întâi!
  
                                       (INSPIRAT DIN DACUL LUPILOR)


Comentarii