-- MESAJ CĂTRE COZILE DE TOPOR, FRUSTRAȚII ȘI LAȘII ZILEI...--

--- CONTUL DE FACEBOOK MI-A FOST BLOCAT, DIN NOU, 30 ZILE, PENTRU A TREIA(!!!) OARĂ CONSECUTIV (cu o pauză de doar o zi între block-uri...:))

S-ar părea că unii nu sunt numai răi, dar sunt și extrem de...”ciudoși” :))

Ce fel de frustrări or fi acumulat  de-mi blochează non stop contul de facebook?!... Începe să mă distreze fenomenul și chiar, paradoxal, să mă bucure!!! 
Asta înseamnă că CHIAR CONTEAZĂ CEEA CE AM FĂCUT, ZI DE ZI, TIMP DE 8 ANI! :)    
Îi deranjează, clar, că spun doar  
  ADEVĂRUL CEL ADEVĂRAT (istoric și nu numai) și că nu fac concesii mizeriei politicii  de tip mafiot ce-o avem în țară de aproape 30 de ani?!...:))

”Domnilor”...FIȚI BĂRBĂȚI, susțineți-vă poziția și părerile cu argumente viabile și nu mai înjunghiați PE LA SPATE bietele femei slabe și neputincioase! :)))) 







Comentarii