--- SCRISOAREA ZILEI ---

                             --- SCRISOARE DESCHISĂ --- 

Băi nene isărescule(că nu meriți să-ți spun ”domnule”!), 
eu te-aș aresta! 
Era sa scriu că "de îndată", da' mă sperie termenul, așa că, măi infractorule, te-aș aresta PE LOC!

Și știi de ce!?

-- Pentru jefuirea financiara premeditată și îndelung exercitată asupra poporului român. 

--Pentru falsificarea raporturilor anuale ale BNR. 

--Pentru fraudele bancare prin care ai nenorocit leul în raport cu euro. 

--Pentru banii pe care de 25 de ani îi obții ilegal pe stat de plată de  la SIE (ete, drace, unde era el agentul 007), 

--Pentru favorizarea infractorilor din băncile străine. 

--Pentru că ai ocupat și ocupi ilegal funcția de guvernator fără să ai studiile aferente postului respectiv! 

 După cum bine știi isarescule, eu sunt aia care, în 1998, a dovedit cu documente ai transferat ilegal rezerva națională de aur în banca Angliei, și ai leșinat în fata presei că nu e adevărat, dar nici până în ziua de azi nu ai prezentat vreun document de aducere a aurului înapoi în țară, iar eu încă le mai am pe cele prin care se dovedește ca AI SCOS aurul românilor din țară! 

MARȘ LA PUȘCĂRIE, Parazitule!”

(SIMONA ELA FICA)

Comentarii