-- POEZIA ZILEI --

                 --- ARIPI TRICOLORE ---
Îmbracă-te în roşu, galben şi albastru, dulce Bucovină
Şi întinde-ţi straiul până dincolo de Prut,
Adulmecă pământul Românesc, vână de Lumină,
Şi prinde rădăcinile străbune-n aşternut.

Îmbracă-te în albastru, galben, roşu, dulcea mea Moldovă,
Şi ţese-mi razele de Soare până în Dobrogea,
Un văl să-ntindem, legând slovă de slovă,
Scriind: Unire, pe-o fundă mare, în Transilvania.

Îmbracă-te în roşu, galben şi albastru, dulce Dobroge,
Şi întinde veşmântul ista până-n Muntenia,
Să fluture în zare cuvintele unite în glas de clopote
Pentru Unire şi să le lege-n valuri Dunărea.

Îmbracă-te-n albastru, galben, roşu, dulce Maramureş
Şi întinde-ţi straiul până în Transilvania,
Îmbracă-te în roşu, galben şi albastru, dulce Transilvanie
Şi-ntinde ăst veşmânt până-n Oltenia.

Îmbracă-te şi tu, la fel, dulcea mea Oltenie
Şi întinde-ţi straiul până-n Muntenia.
Îmbracă-te şi tu, asemenea, dulcea mea Muntenie
Să întindem straiul ăsta în toată Dacia.

Îmbracă-te în roşu, galben şi albastru, dulcele meu Banat,
Îmbracă-te şi tu, la fel, dulcea mea Crişana,
Îmbracă-te-n albastru, galben, roşu, dulcele meu Satmar,
Să fluture în zare, între patru hotare, toată Ţarina !

Îmbracă-te asemenea şi tu, dulcele meu Ardeal,
Români să se unească-n ăst Neam nemuritor,
Să fluturăm în Ţară stindardul Boreal,
Nemuritorul Ţării noastre Tricolor !

Îmbrăca-te în Aripi Tricolore, dulce Românie,
Ţara mea frumoasă, Ţara mea de dor !
Înalţă Tricolorul pe întreaga-ţi glie,
Fii de-a pururi, Ţară, un Neam nemuritor !
Plai românesc - Din suflet pentru suflet,
cu Aripi Tricolore, Inteleptul Deceneu, România... cu toti Românii... Va multumesc frumos !

Comentarii