-- LEGILE BELAGINE - LEGILE LUI ZALMOXE - 7. --

* LEGILE BELAGINE - LEGILE OBICEIULUI PĂMÂNTULUI - LEGILE LUI ZALMOXE * 
 LEGILE LUI ZALMOLXE sunt legi autentice, încărcate de sacralitate, un cod de viaţă şi autodescoperire, venind chiar din inima genialităţii spiritual-religioase a strămoşilor noştri, PELASGII-GETO-DACI...

7.* Priveşte râul şi ia aminte la învăţătura sa. 

    La început este doar un firicel de apă, dar creşte tot mai mare, căci vine de la ce este mai mare şi lucrurile aşa trebuiesc împlinite, prin firea lor. 

         Asemenea este şi gândul cel bun şi drept rânduit, el îşi face loc printre pietre şi stânci, nu ţine seamă de nimic, îşi urmează drumul şi nimic 
nu-i stă în cale. 
             Apă cu apă se adună, şi împreună puterea este şi mai mare.

Comentarii

  1. buna ziua , STIMATE , DOMNULE GEO STROE, MI ATI PROMIS CA IMI TRIMITETI LEGILE BELAGINE PENTRU A LE PUNE IN VERSURI--ASTEPT CU PLACERE ACEASTA COLABORARE , CU , STIMA , CORDIAL/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că puteți comunica cu d-l Stroe AICI, pe pagina mea de blog...LEGILE BELAGINE vi le pot trimite și eu, dacă-mi spuneți unde și pe ce nume...:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu