-- CÂNDVA, DEMULT... ȘI...ASTĂZI --

      
             -- CÂNDVA, DEMULT... -- 

   Cândva, demult, noi vorbeam cu Dumnezeu fără intermediar, iar EL trăia în noi și alături de noi, pe Pământ.
Știam să iubim și să respectăm Natura, ca fiind parte din divinitate... 
    Știam să alungăm furtuna, norii și să chemăm LUMINA. 

 Cu timpul, ne-am Îndepărtat de EL si L-am alungat. 

Uitasem cine este .
  
 Ne-am încâlcit Sufletele în dogme, ne-am risipit în ritualuri fără de folos și nu mai vedem pădurea din cauza copacilor.
  Ne închinăm la chip cioplit și ascultăm la învățăturile altora, străini de Sufletul nostru ancestral... 
 Căutăm, în înțelepciunile străinilor, răspunsuri care se află din totdeauna în inimile noastre. 

 De la strămosi am moștenit Nemurirea, dar căutam, astăzi, secretul longevității. 

Trăim cu ochii închiși și ne mirăm ca nu vedem. Tot ceea ce căutam se află, deja aici, în DACIA. Nu trebuie decât să ne ridicăm vălul de pe ochi și să ne amintin cine am fost, suntem și cine am mai putea fi! 

 Să trezim informația aflată înlăuntrul Sufletului nostru! (-Dacul Lupilor-)

ȘI....ASTĂZI:
(rog să nu confundați SISTEMUL religios manipulator  cu...CREDINȚA !)

Am fost la biserică. 
A fost frumos. 
Era și un preafericit din acela mare, invitat special! 

După ce au reușit cele două ajutoare ale preafericitului să găsească un loc de parcare pentru Mercedesul GLK cu care venise, ne-a povestit despre intrarea lui Isus în Ierusalim... călare pe un măgăruș. 

Avea veșmintele cusute cu fir de aur și coif d-ăla de boss, bătut cu pietre prețioase, dar ne-a explicat...importanța fundamentală a modestiei și a smereniei pentru orice creștin, mai ales acum, în zilele noastre...

 A amintit și de momentul alungării negustorilor din templu, cei care transformaseră casa de rugăciune în peșteră de tâlhari- negustori, după care a invitat enoriașii să... cumpere lumânări și iconițe NUMAI din magazinul bisericii, căci doar acestea sunt "primite"! 

 Și-a încheiat predica cu vorbele Mântuitorului, care spunea că mai ușor ar trece o cămilă prin urechea unui ac, decât să intre un bogat în împărăția cerurilor, apoi s-a suit în superbul Mercedes GLK și-a plecat grăbit la Slobozia, că avea și acolo o reprezentație.


Comentarii