-- LA 102 ANI....PERICOL PUBLIC NR.1 !?...--




     
      ”Dacă un jandarm îmi spune „Mișcă-te mai încolo, moșule!“, nu mă supăr: pot înțelege că Jandarmeria română vrea să 
„elibereze“ cutare metru pătrat din Piața Victoriei; nu e cea mai fericită formulă de adresare, dar treacă! (am auzit atâtea, 
într-o viață de om).
             Însă când 10-15 băieți (musculoși, bine hrăniți și echipați) mă turtesc în pătrățelul meu, ceva îmi spune că 
Jandarmeria română este, în clipa de față, altceva decât ar trebui să fie.
Ne așteaptă, cred, zile grele, dragi prieteni.
Înă un lucru am înțeles aseară: cu cât suntem mai mulți, cu atât devin ei mai agresivi.

LE ESTE FRICĂ DE NOI!”
(Mihai Șora)
     
      Mihai Șora (n. IanovaComitatul TimișAustro-Ungaria) este un filosof și eseist român. 
Din 24 octombrie 2012 este membru de onoare al Academiei Române.
În toamnă va împlini ...102 ani!

Comentarii