-- JUDECATA ZILEI -- CĂTĂLIN BERENGHI a ajuns în raportul Departamentului de Stat al SUA --

CĂTĂLIN BERENGHI a ajuns în raportul Departamentului de Stat al SUA ca un dușman al politicii americane în România!...

                                       JUDECAȚI D-VS ÎNȘIVĂ:

Cătălin Berenghi:
„În raportul Departamentului de Stat al SUA privind libertatea religioasă pe 2017 în România este menționat și demersul meu în instanță împotriva deciziei Guvernului de a transfera un teren gratuit către comunitatea musulmană pentru construcția celebrei moschei de la București. 
Evident, sunt menționat în mod critic, ca un dușman al libertății religioase. De fapt, ca s-o spunem pe-a dreaptă, ca un dușman al politicii americane în România, prin ambasadă și Departamentul de Stat al SUA. Căci activitatea ambasadei americane din București, așa cum declara nu demult jurnalistul american Jacob Grandstaff, „este aliniată cu ideologia Partidului Democrat, acolo unde Soroș este în extrema stângă a acestuia”.
Dar nu despre asta vreau să vorbesc, ci despre faptul că acțiunea mea a ajuns pe agenda Departamentului de Stat al SUA, adică direct la vârful geopoliticii mondiale. 
Ceea ce înseamnă că un asemenea gest stârnește îngrijorare. Adică le strică planurile sau cel puțin unul din ele. 
Deci, care ar fi acest plan, în cazul de față? O invazie musulmană mascată, cred eu, așa cum s-a întâmplat și continuă să se întâmple în Franța sau în Italia. 
În concluzie, faptul că Departamentul de Stat al Americii a fost iritat de fapta mea înseamnă că rolul și rostul acestui departament în România este altul decât cel declarat oficial. 
Pentru că altfel de ce i-ar deranja faptul că românii nu vor mega-moschee? 
Eu cred că asta e treaba noastră, nu treaba lor. Nu știu ce înțeleg americanii – sau, mă rog, Departamentul lor de stat – prin democrație, dar eu înțeleg că este în primul rând dreptul la opinie și în general libertatea cuvântului. 
Mai ales că eu sunt în țara mea, ei nu.
Așa stând lucrurile cu americanii, menționarea cu caracter critic a faptei mele în raportul lor privind libertatea religioasă pe 2017 în România nu face decât să confirme justețea cauzei mele, pe care eu o consider o cauză românească. 
Nu știu ce vor ei, de fapt, în România, dar am impresia că cel mai mult îi deranjează românii. Iar eu sunt unul dintre români”.


Comentarii