-- CU CE PREȚ?!...--





     De mii de ani, strămoșii ne "arată" și ne învață..... ne arată Calea, ne "șoptesc" Legile Străbune, ne 

arată cum să facem dreptatea, cum să judecăm corect, cum să prețuim Natura, cum să o îngrijim, cum 

să ne vindecăm fizic și spiritual când suntem bolnavi, ne-au învățat astrologia, ne-au învățat totul despre 

animale și plante,  ne-au dat istoria, limba și portul, ne-au dat scrierea și socotitul.... ne-au invatat cum 

să ne ducem viața.... 

Și noi, unde am ajuns!? ......Am "surzit", am "orbit", am început să "uităm", simțurile au intrat în 

amortire...

Am uitat să "citim", să "socotim", să privim cerul, am început să defrișăm Natura, să facem din parcuri 

blocuri, să reducem cultura, viața și sentimentele la dimensiunea unui ecran de telefon, a încetat 

respectul dintre generații, am dispersat valorile și le-am redus la banalități, ne credem liberi într-un 

mediu extrem de controlat, acceptăm mizeria în speranța unui trai mai bun........ 

     "Credem" și apreciem alte valori ale altor vremuri, suntem "inițiați" în alte "învățături", distrugem 

notiunea de Familie, de Unitate, ne vindem pământurile, ne părăsim părinții, deseori chiar și copiii, 

ne încredem în vorbele  înșelătoare și fără înțelepciune, însă perfect logice pentru toti și  "adoptăm" alte 

obiceiuri, străine sufletului nostru...

Toate acestea nu sunt ale noastre ....pentru că "ei", "puternicii" și "stăpânii" din timpurile noastre, ne-au 

"învățat" că toate acestea însemnă libertate, democrație, civilizație si progres științific.... 

Poate în accepțiunea lor o fi corect, însă prețul plătit de noi este mult prea mare și "lanțurile" mult prea 

grele!...”

(Carpathio Neptuni Paterna Lupus)

Comentarii