-- POEZIA ZILEI --

                                                  * SĂ NU UITĂM! *  
                                                              -- ION BRAD --
Motto:
 …mai rea decât moartea, e uitarea…
   - SĂ NU UITĂM! -                                

    De teamă să nu înviem, 
Ne-au risipit cetățile, ne-au năruit Altarele, 
Toate frumusețile, ca-ntr-un blestem, 
Ni le-au schilodit.
Și-am rămas doar cu SOARELE.
Din el ne-am croit poteci în pădure, 
în munte,
Am podidit cu lacrimi și spice câmpia, 
Lângă vetre mărunte,
Am logodit Timpul cu Statornicia.
Dacă te uiți bine, înapoi
În pietre, NEMURITORI SUNTEM NOI, numai noi...”


                                        

Comentarii

  1. Da. La ora/minutul 2:57:00 si apoi ceva mai departe acolo (https://youtu.be/kJALd84Q6OY) am pus si eu aceeasi afirmatie in episodul asta (6).
    Acum am ajuns la ep. 14-C.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu