*** ÎNȚELEPCIUNEA ZILEI *** de la Nicolae Iftene ( Ce este realitatea....)


                          * CE ESTE REALITATEA...*
                                       (de la Nicolae Iftene)


  Ce este ...''realitatea''...este fuga iluzorie după moneda numită...''viață''...pe o parte a monezii este fuga 

după dorințele si atașamentele efemere care credem că ne vor face ''fericiți''...poziția socială, relațiile, 

posesiunile, imaginea despre noi, așteptările de a fi iubiți, apreciați ,lăudați și acceptați de cei apropiați si 

societate ...și pe cealaltă parte a monezii este iluzia și mai mare a fricii de a nu se îndeplini dorințele și 

atașamentele, frica de a fi respinși, frica de a nu suferi din nou de a fi înselați, frica de a iubi din nou, 

frica de a te dărui total la ce îți este cel mai drag sufletului tău, frica de necunoscut, frica de a se îndeplini 

exact ceea ce nu dorim ...de ce toate astea ...pentru că am dat la schimb tot ce ne era mai drag pe 

această monedă numita ''viață''... și ce anume am dat la schimb... am dat la schimb idealurile, visele, 

speranțele, si toată spiritualitatea aceea înaltă, nobilă și frumoasă care cu adevărat dădea sens 

existenței noastre...le-am dat la schimb pe acele dorințe, atașamente și frici iluzorii și efemere prin care 

ne-am auto-condiționat și manipulat să credem și să ne identificăm cu acea moneda numită 

...''viață''...care nu ne-a adus decât dezamăgire și frustrare ...pt. că am trădat esența existenței noastre 

de puritate , calitate si adevăr ...pt. că am trăit cu regrete legate de iluzoriul ''trecut'' și așteptări și amăgiri 

iluzorii legate de ''viitor''...uitând să trăim cu adevărat prezentul cu ce ne-a fost totdeauna cel mai drag 

sufletului nostru prin puritatea inocentă ca de copil,  calitatea si adevărul nobil și frumos ...trăiți prezentul 

fără frică și așteptări ...în calitate, puritate și adevărul cel mai frumos și nobil al sufletului vostru ...fără să 

vă vindeți iluziilor... namaste...




     Salutul ”Namaste” se traduce astfel:
 ”Sufletul/spiritul meu onorează sufletul/spiritul tău, onorez locul din tine unde rezidă intregul Univers, onorez lumina, dragostea, adevărul, frumusețea si pacea din tine care este și în mine . Împărtășind aceste lucruri noi suntem uniți, suntem la fel, suntem un întreg...”








Comentarii