-- Filmul săptămânii:”Omul cu naveta”, după întâlnirea cu Dragnea: „Îmi iau familia și plec din...




Un cetățean și-a pierdut o zi din viață ca să-i arate unui politician ce înseamnă să te ții de cuvânt. A făcut un drum de 4 ore cu microbuzul, a cumpărat o navetă cu bere și s-a prezentat la sediul PSD pentru a onora un pariu pierdut pe Facebook în fața lui Liviu Dragnea.
Pentru el, această întâlnire cu unul dintre cei mai importanți oameni ai țării a fost mai mult decât onorarea unui pariu. A venit să vadă dacă politicianul pe care îl știe de la televizor îl poate convinge de buna sa credință printr-o discuție om la om.
L-am însoțit pe Bogdan Lungu pe parcursul întregii zile și am descoperit povestea românului simplu, exasperat de promisiunile politicienilor. Bogdan Lungu are 42 de ani, lucrează ca taximetrist, locuiește cu chirie împreună cu soția și cei doi copii și se gândește tot mai des dacă mai are rost să rămână în această țară.
Ce a pierdut, ce a câștigat și ce a înțeles Bogdan Lungu din întâlnirea cu omul care are pâinea și cuțitul în trista noastră Românie?
După o oră petrecută la masa lui Liviu Dragnea, taximetristul gălățean a plecat spre Galați dezamăgit: „Liviu Dragnea nu m-a convins cu nimic. I-am spus că o să-mi iau familia și o să plec din această țară”.

Comentarii