-=- NU MAI VOTAȚI REPREZENTANȚII PARTIDELOR PARLAMENTARE!... Toți sunt vânduți!...-=-

 


MOTTO: 
”ISTORIA NU VA UITA PE VINOVAȚI ȘI VINOVAȚI SUNTEM CU TOȚII: UNII PENTRU CĂ AM TĂCUT. ALȚII PENTRU CĂ AM GREȘIT. CU TOȚII PENTRU CĂ AM SUPORTAT!” 

 Pare incredibil ce se întâmplă acum în România... 
Aproximativ 20.000.000 români, ne uităm, siderați, unii la alții şi nu ne vine să credem ...cum, o mână de oameni (nu par a fi mai mulți de 5.000), îşi bat joc, la propriu, de țara noastră, de noi toți și de viitorul copiilor noștri... 

 Garnitura a II-a a PCR-ului, în cârdăşie cu tânăra generație a noilor ramuri ale securității, au confiscat revoluția...au distrus complet economia...au pus pe drumuri 5.000.000 de şomeri...au alungat din țară peste 4.000.000 de români, transformându-i în emigranți...şi-au întocmit legi...şi-au întemeiat instituții, care să-i protejeze pe ei, de... poporul român, devenit simplă populație!!! 

 Oare a mai rămas careva în această țară care să cuteze a ieşi din această stare de somnolență bolnăvicioasă și să ia atitudine?! 
 Fiecare, din colțul lui și-n dreptul lui, dacă n-am mai accepta abuzurile, obrăznicia și fărădelegile instaurate la conducerea țării, atunci și soarta ȚĂRII s-ar schimba și condiția noastră. 

 Dacă fiecare dintre noi am deveni mai drepți de spate și le-am reaminti, cu fiecare ocazie, ALEȘILOR NOȘTRI, că sunt plătiți DOAR DIN BUZUNARELE NOASTRE și că rostul lor este DOAR de a contribui la BUNĂSTAREA TUTUROR ROMÂNILOR și nu numai a unor găști de tip mafiot, poate alta ar fi soarta noastră viitoare...

VOTAȚI ...ALTCEVA decât ați votat de 30 de ani încoace!....

Comentarii