-=- VIDEO-ul și POEZIA ZILEI: SĂ ÎNVĂȚĂM DE LA BUNEII NOȘTRI DESPRE ȚARĂ ȘI PĂMÂNTUL EI......-=-



- Moșul naționalist - Ștefan Stoica - 
Până-n clipa din urmă, omul este dator să țină la rostul lui,
Că vii tu și-mi spui că noi suntem ultimii țărani de pe lume,
și că trebuie să dispărem de pe lumea asta...
Și de ce crezi că n-ai fii tu, ultimul prost de pe lume
și că mai de grabă tu ar trebui să dispari, nu eu.
Ai văzut, băi băznaie...? Tu încă de pe vremea mea îți vindeai oile,
ca să te faci voiajor la oraș, și să porți straie din pânză de America,
iar acum îți faci avere muncind în străinătate ca să porți blugi.
Mă întreb de ce se încăpățânează moșul, să nu schimbe portul?
Păi deaia bă! Ca să se mire proștii!
Vrei să știi în ce fel să se mire proștii?
Să se uite și să se mire până li s-o apleca!
Prin cincizeci, îți amintești tu cum ai venit tu, băi bâznaie,
cu morala ta colectivistă să ne strici socotelile?
Dăi prostului o scară, și el o folosește și coboară..
Nu zic, prostul e dat și el de la Dumnezeu și trebuie să trăiască,
dar nu sub denumirea de deștept, așa că vezi, eu te las pe tine să trăiești.
Da rău fac, că tu vii pe urmă și-mi spui că nu mai am nici un rost pe lumea asta..
Și ce-o să mânânci tu băi bâznaie, ce-o să mânânci tu mă tâmpitule?

Comentarii