-=- POEZIA ZILEI -=- (...de la Motocu Marian)

- Valea Uzului - 
(poezia ce nu a fost auzită)...

Venit-am azi în fața voastră,
Ca să v-aduc aminte,
De cei ce zac azi lângă noi, 
În recile morminte.

Luptat-au toți, după cum știți,
Pentru a noastra glie,
Si s-au jertfit, părinți, copii,
Doar pentru România.

Acum, în ceas de pomenire,
Ne-am strans cu toți aici,
Omagiu sfânt s-aducem lor,
A celor din morminte.

Slăviți de-a pururea să fiți,
Voi bravi copii ai țării,
Voi ce-ați murit, dar tot trăiți,
Voi bravi oșteni ai țării.

Și ca să-nchei pioasa rugăciune,
Mă-nclin în fața voastră,
Si-am să mă rog la Dumnezeu,
Pentru odihna voastră.

Vă mulțumim de ce-ati făcut, 
De jertfa cea supremă, 
Și ne jurăm, aici, acum, 
Să respectăm și să iubim,
A patriei țărână. 
                          (autor: Motocu Marian)


Comentarii