-=- PATRIE ȘI PATRIOTISM...-=-


   De "patriotism" politic, m-am cam săturat, de "patriotism" în slujba politicului m-am cam săturat, de "patriotism" bazat doar pe votul negativ, m-am cam săturat, de "patriotism" în slujba puterilor străine m-am cam săturat, de "patriotism" revanșard, m-am cam săturat, de "patriotism" în slujba unei justiții strâmbe și compromise, m-am cam săturat, de "patriotismul" folosit în scopuri personale, m-am cam săturat ...


  Aștept patriotismul PENTRU ȚARĂ, astept patriotismul economic, pentru susținerea firmelor Românești, aștept patriotismul pentru apărarea resurselor țării, aștept patriotismul pentru viața decentă a cetățeanului Român, aștept patriotismul pentru reîntregirea țării, astept patriotismul penalizator al politicilor greșite, indiferent de partidul politic (în așa fel încât niciunul să nu se bazeze pe susținerea străzii), aștept patriotismul echilibrat, fără milă pentru cei care vând și devalizează Țara, aștept patriotismul fără detalii sau amănunte nesemnificative, aștept patriotismul pentru o Justiție dreaptă, aștept patriotismul detașat de politic, al celor plecați, aștept patriotismul fără interese ascunse... 


 AȘTEPT PATRIOTISMUL PENTRU DRAPEL ȘI ȚARĂ! 
                                            (Carpathio Neptuni Paterna Lupus)








Comentarii