--- POEZIA ZILEI: ”Noi, talpa ţării...” ---

               --- Noi, talpa ţării...---

Curg peste suflet, şuvoaie-nvolburate
Şi îmi adapă tot clocotul frustrării,
Sunt vlăguită de crunta nedreptate 
Simţind durere vie pentru suflarea ţării.
Se-aud neîncetat lozinci şi lungi tirade
Rostite cu emfază de hoţi şi farisei,
Se ţipă fraze sterpe şi vorbe în şarade
Cu înţelesuri hâde, ştiute doare de ei.
Şi umilinţa vremii ne-apasă pe grumaz
De tot ce este sfânt am fost deposedaţi,
Iar palmele primite săpat-au pe obraz
O etichetă dură, de bieţi manipulaţi.
Când fără milă șacali în haite au atacat
Noi, talpa tării, mereu am fost jertfiţi,
Degeaba am strigat, că nici nu le-a păsat
Am plâns neputincioşi, de furi badjocoriţi.
Ne-am săturat acum de vorbe-nşelătoare
Ce-s aruncate aiurea, fără să aibă-un rost,
Ne-am săturat de intrigi şi zile de teroare
Românul e supus, dar niciodată prost.

Comentarii